painonhallinta, Treeni

Pikajumppa perjantai-iltaan

3 liikettä. 10 toistoa per liike. Kaikki liikkeet putkeen. 30 sekunnin tauko. Uusi kierros, yhteensä 4 kierrosta.

  1. Askelkyykkyhyppy (10 + 10)
  2. Väärinpäin juoksu (10 + 10)
  3. Hyppy nelinkontin-asennosta, niin, että kädet ja jalat irtoavat lattiasta

Nostaa takuuvarmasti sykettä! Klikkaa play-nappulaa!

Jos et pysty hyppimään, niin tee liikkeet ilman hyppyjä:

1 Askelkyykky (toinen jalka edessä, toinen takana) (10 +10)

2 Väärinpäin asennosta vuorojalan irrotus lattiasta ja ojennus eteen (10+10)

3 Nelinkontin asennosta vastakkaisen jalan ja käden nosto

Pikainen jumppa sopii tehtäväksi vaikka ennen pikkujouluja!

Pidä hauskaa!

Jenny *myös Instagramissa*

 

 

6 thoughts on “Pikajumppa perjantai-iltaan

  1. Hahaa, en kyllä ennen pikkujouluja tee, koska olen kirkkaan punainen ainakin kolme tuntia jumpan jälkeen. Mutta ensi viikolla lupaan kokeilla, kun olen yhden päivän kotona kokeita korjaamassa.

    Takana hirvee härdelliviikko, en ole edes blogeihin ehtinyt kommentoimaan :) Vasta nyt sain omaakin blogia päivitettyä (vinkkejä keittiöön, kannattaa käydä lukemassa!). Tykkäsin varsinkin siitä sun parisuhdepostauksesta, paljon tärkeitä juttuja ja hienoja oivalluksia (TAAS)!

    Ihanaa viikonlopun jatkoa sulle Jenny <3

    1. Kiitos Emma! Mulla sama vaiva, oon aina ihan paloautona kovan treenin jälkeen :) Kiva mennä sitten vaikka ruokakauppaan, hihih.
      Mä tein ton itse asiassa just etäpäivänä kotona, ja toimi superhyvin. Mua alkoi väsyttää erään kirjan oikoluku ja päätin herättää itseni. Onnistuin!
      Tsemppiä sun härdelliin, mäpä tuun taas kurkkimaan. Iloa <3

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *